software pentru
institutii bugetare

 

Login

Mail

Forum

Wiki

Bugz

 
 
 

Prezentare programe

Prezentare detaliata pentru programul
ASTSmartBk - back-up profesional de date.

 
 
ASTSmartBk - Back-up profesional de date

Aplicația este una destinată tuturor instituțiilor publice din Romania, persoanelor juridice sau fizice care au nevoie de back-up profesional de date.

Aplicația este concepută să funcționeze în rețeaua locală de calculatoare a clientului și este capabilă să acceseze, cu permisiuni speciale, fișierele indicate din toată rețeaua locală de calculatoare.

Siguranța datelor clientului este asigurată de modelul de criptare cu cheie publică și cheie privată, asigurând astfel siguranța datelor clientului.

Stocare în cloud a fisierelor cu siguranța datelor garantată prin contract în proporție de 100%.

Acces 24/7. Sistemul este funcțioanl online nonstop.

Back-up la baze de date. În timpul efectuării back-up-ului, sistemul poate prelua și baze de date. Siguranța datelor din bazele de date se face prin back-up la bazele de date. Gestionează toate versiunile de server FIREBIRD si Microsoft SQL Server.

Modul stocare inteligent permite clientului recuperarea fișierelor în starea de la data dorită de acesta. Sistemul de salvare al datelor este comprimat și structurat în așafel încât spațiul ocupat să fie unul minim.

Funcții multiple de back-up. Sistemul vine în ajutorul clientului prin diferite feluri și momente de salvare a datelor:

  • Face back-up automat la închiderea calculatorului, preluând în cloud fișierele care se doresc a fi salvate, în starea în care sunt ele la finalul zilei de lucru.
  • Face back-up la comanda utilizatorului.
  • Face back-up după un programator (schedule) configurat în partea de configurare a programului.

Acces ușor la cloud. Programul permite acces instant la toate salvările din cloud pentru recuperarea de date.

  • Salvarea smart cu specificații despre data și ora salvarilor.
  • Recuperarea datelor se face într-un depozit special, fără suprascrierea fișierelor curente.
  • Recuperarea se poate face atât la nivel de salvare cât și la nivel de fișier.

Actualizare automată. Sistemul verifică la fiecare pornire a acestuia dacă este la ultima versiune publicată online de către producător. În cazul în care este nevoie de actualizare, programul se închide automat și se actualizează, ajutând astfel clientul să folosească în permanență cele mai noi îmbunătățiri aduse programului.

Echipamente tehnice. Salvarea datelor se face în servere dedicate, special construite pentru păstrarea de informații. Fiecare server de back-up are un alt server de back-up în spate, garantând astfel integritatea datelor clientilor în proporție de 100%.

 
 

Locatie

Contact

Colaboratori

Your consulting
 
 

0742-20.23.83

0770-33.61.83

0369-43.96.01

razvan.teslarasu@softbugetar.ro

office@softbugetar.ro

  ceva