software pentru
institutii bugetare

 

Login

Mail

Forum

Wiki

Bugz

 
 
 

Prezentare programe

Prezentare detaliata pentru programul
Managementul salariatilor - Dosarul profesional.

 
 
Managementul salariatilor - Dosarul profesional

Aplicatia este una destinata departamentului de salarizare din cadrul institutiilor publice, indiferente de felul acestora.

Aplicatia este conceputa sa functioneze in retea, ceea ce ofera posibilitatea mai multor functionari sa lucreze in paralel. In acest sens, programul are o singura baza de date, amplasata pe un calculator numit server, iar utilizatorii vor lucra pe alte calculatoare, statii de lucru, aflate in aceeasi retea locala cu calculatorul server.

Aplicatia dispune de sistemul de utilizatori. Acesta ofera accesul la aplicatie, pentru fiecare utilizator configurat in parte si in acelasi timp, restrictioneaza drepturile de acces ale anumitor utilziatori la sectiunile la care nu ar trebui sa opereze / vizuailzeze. Accesul la program se face prin intermediul unui nume de utilizator si a unei parole. In acest fel, se ofera o securitate mai mare a informatiilor introduse in baza de date si in acelasi timp creste nivelul de confidentialitate al infomatiilor.

Adeverintele gestionate:
Aplicatia gestioneaza informatii despre adeverinte individuale diverse si genereaza documentele pentru acestea. Lista completa a adeverintelor gestionate este urmatoarea:

  • Accesul la dosarul profesional
  • Accesul la informatii clasificate
  • Activitatea desfasurata in afara functiei publice
  • Activitatea desfasurata in cadrul autoritatii sau institutiei publice
  • Date cu caracter personal
  • Dosarul profesional
  • Situatia concediilor
  • Dituatia disciplinara
  • Situatia privind acordarea drepturilor salariale pentru anul (dorit)
  • Studiile, pregatirea profesionala si abilitatile
  • Registrul de evidenta a functionarilor publici
  • Lista documentelor atasate.
    De asemenea, aplicatia pastreaza lista documentelor necesare in format electronic. Acestea se scaneaza si se patreaza in format electronic, inclusiv sub forma de istoric. Listele de documente gestionate in aceasta categorie:

  • Act administrativ de numire, document depunere juramant
  • Act de suspendare a raporturilor de srvici
  • Act modificare document de servici
  • Acte administrative de desemnare in comisii
  • Acte administrative de participare la proiecte sau programe
  • Acte administrative de incetare a raporturilor de servici
  • Acte administrative de modificari salariale
  • Adeverinte medicala - apt de munca
  • Cazier administrativ
  • Cazier juridic
  • Copii buletin
  • Copie raport per salariat REVISAL
  • Copii acte de studii
  • Copii certificate de participare la cursuri de instruire
  • Declaratia de avere actualizata in conditiile legii
  • Declaratie de interese, actualizata in codnitiile legii
  • Declaratie pe propria raspundere (politia locala)
  • Fisa postului
  • Livret militar
  • Raport de evaluare, ultimii 5 ani
  • Recomandari de la locuri de munca anterioare
  • Informari tehnice finale:
    Constant, aplicatiei i se aduc imbunatatiri, dezvoltari, actualizari legislative. Noile versiuni, contin intotideauna un sistem de informare a utilizatorului in legatura cu toate modificarile aduse programului de la versiunea anterioara la cea curenta. Intotdeauna, dupa actualizarea aplicatiei la o noua versiune, la prima pornire a programului, se va face automat o conexiune in browserul web al calaculatorului, la un link propriu unde vor fi afisate explicit, toate modificarile fata de versiunea anterioara la care rula programul inainte de actualizare. In acest fel, utilizatorii sunt la curent cu toate modificarile facute. De obicei, modificarile legislative sunt bazate pe schimbarea cuantumurilor valorilor pentru baza de calcul, cum ar fi: salariul minim pe economie, numarul de ore de munca aferente acestuia, valorile pentru stabilirea cuantumurilor alocatiilor, etc. In acest sens, programul pune la dispozitia clientilor o sectiune de configurare pentru toate elementele variabile, dar am obijnuit clientii cu configurari automate, modificate direct pentr-o versiune noua de program, fiind necesara doar o actualizare a programului pentru a avea noile valori de configurare.

     
     

    Locatie

    Contact

    Colaboratori

    Your consulting
     
     

    0742-20.23.83

    0770-33.61.83

    0369-43.96.01

    razvan.teslarasu@softbugetar.ro

    office@softbugetar.ro

      ceva